Retourservice

Wilt u iets ruilen of terugbrengen? Dat is bij BCE Bikes geen probleem. U kunt gekochte artikelen binnen 10 dagen ruilen of terugbrengen. Lees goed onderstaande retourvoorwaarden door.

Voorwaarden voor aankopen in de winkel:

Voor een retour dient u altijd terug te gaan naar de winkel.

  1. Retourneren en ruilen is mogelijk binnen 10 dagen na aankoop van het artikel of product. De datum van aankoop vermeld op een geldig bewijs van aankoop is bepalend. De originele kassabon zal zonder meer als aankoopbewijs gelden.
  2. Voorwaarde is dat u zorgvuldig bent omgegaan met het artikel en de verpakking. U pakt het artikel slechts in die mate uit of gebruikt het voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het artikel wenst te behouden. U retourneert het artikel met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking conform de door ons verstrekte instructies.
  3. Voor producten zoals voeding, e.d. geldt dat deze alleen kunnen worden geretourneerd of geruild in ongeopende en onbeschadigde verpakking.
  4. Nieuwe fietsen of speciaal op uw verzoek bestelde artikelen worden niet door BCE Bikes geruild of retour genomen.

 

Voorwaarden voor aankopen op bcebikes.nl:

  1. U kunt al uw online aankopen binnen 10 dagen retourneren. Voorwaarde is dat u zorgvuldig bent omgegaan met het artikel en de verpakking. U pakt het artikel slechts in die mate uit of gebruikt het voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het artikel wenst te behouden. U retourneert het artikel met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking conform de door ons verstrekte instructies.
  2. Producten die tot stand zijn gebracht overeenkomstig door u aangegeven specificaties zoals bijvoorbeeld voor u samengestelde fietsen of onderdelen groepen worden niet geruild of retour genomen. Enkele dagen, uiterlijk 14 dagen, nadat wij uw retourzending in goede staat hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag terug op de bankrekening waarmee uw online aankoop is betaald.
  3. Indien u de hele bestelling retourneert betaald u ook de verzendkosten van de heenzending van uw online aankoop. Eventuele retourkosten worden ook in rekening gebracht en van het terug te storten bedrag afgetrokken.

 

Bezorgd via BCEBikes
 
Let op! Is uw online aankoop via BCEBikes geleverd? Dan dient u bij een retour altijd contact op te nemen met de klantenservice. Het telefoonnummer vindt u op de pakbon. De klantenservice bepaalt in overleg met u de beste retourprocedure. Aan de voorzijde van de pakbon staat vermeld op welke wijze uw bestelling is geleverd.

 

Bezorgd via een leverancier?

Wanneer uw online aankoop via een leverancier van BCE Bikes is bezorgd dan dient u bij een retour altijd contact op te nemen met de BCE Bikes. Zij bepalen met u de beste retourprocedure. In het pakket van uw levering is een bijlage ‘retourprocedure’ toegevoegd. In deze bijlage staat het telefoonnummer van de klantenservice. Indien uw aankoop via de leverancier retour gaat dan zijn de retourkosten gelijk aan de bezorgkosten van die leverancier.

Geleverd via de reguliere pakketdienst van Post-NL?

Gratis retourneren via de winkel: 
Voor snelle afhandeling van uw retour gaat u naar de winkel. Hier kunt u zonder extra verzendkosten uw aankoop retourneren. Wij zorgen direct voor een snelle afhandeling. Neem altijd een bewijs van betaling, bijvoorbeeld de factuur, mee die u per e-mail hebt ontvangen.

Per post versturen van uw retour: 

U kunt uw aankoop retourneren via: BCE Bikes, Papiermakerstraat 9, 3881BK Putten, NL.

U betaalt zelf de retourkosten wanneer u de aankoop per post aan ons retourneert. Deze retourkosten zijn overeenkomstig de voorwaarden van de pakketdienst waarmee u de producten aan ons retourneert.

Voorwaarden en stappen retourneren per post:

Overige aandachtspunten 
Op ruilen en retourneren zijn de Bovag Algemene Voorwaarden van toepassing. 

 

Snel naar